Egy sikeres szupermini receptje: Cuki forma, kívül kicsi, belül tágas kasztni, bőséges motorkínálat, sokféle extra és felszereltségi szint. A Peugeot 206 is ezt a receptet követte és hatalmas siker lett.
Egy sikeres szupermini receptje: Cuki forma, kívül kicsi, belül tágas kasztni, bőséges motorkínálat, sokféle extra és felszereltségi szint. A Peugeot 206 is ezt a receptet követte és hatalmas siker lett.
A japán kisáruszállítók elnyűhetetlenek. A japán áruszállítók elnyűhetetlenek. Ezek a kiejelentések a mai napig érvényesek. Gondoljunk a '90-es évek elején Magyarországon forgalomba állított HiAce mentőautókra, amik még a 2000-es évek közepén is futottak.
A Renault 5 volt az egyik első és legsikeresebb szupermini. Pályafutása egészen 1972-től 1985-ig tartott. Fő versenytársa a Fiat 127. Volt háromajtós: Egy korábbi Renault 5-ös sztori a blogról, majd megnőtt és ötajtósként is elérhető lett.
Egy Mercedes a luxus, az elegancia, az erő, a tartósság jelképe. A hetvenes években még inkább igazak voltak ezek a jelzők. A Mercedes vadonatúj luxusszedánnal rukkolt elő 1972-ben. Ez volt a W116.
Egyszer volt, hol nem volt, volt egy kis autógyártó manufaktúra Angliában. Családi vállalkozásként működött. Az alapító, nagyapa a királyi vasútnál dolgozott, majd pedig egy saját motorkocsi-értékesítő vállalkozásba kezdett. Saját közlekedési problémáinak megoldására épített egy háromkerekű járművet, ami végül annyira népszerű lett, hogy több megrendelést is felvett rá, végül saját autógyártó céget alapított, a Morgan Motor Company-t, 1910-ben.