Franciaországban minden út Párizsba vezet. Az országot behálózó erek a fővárosban érnek össze, egy forgalmi dugóban dobban a szív a Champs Elyséen.

 

A belső sávot uralja a Peugeot 405. Nem mezei kivitel, a csúcsmodell: Mi16-os. A nyolcvanas évek végét éljük, a legmenőbbek a hot-hatch-ek, mindenféle Golf GTi, R5 GT Turbo, Uno Turbo i.e., Kadett GSI... A menőbbnél is menőbbnek a középkategóriás autók felturbózott kivitelei számítanak. Passat GT, Sierra XR4i, Cosworth... A franciák közül a 406 Mi16.

Kadmiumsárga fényszóróival sorban villogja le a belső sávba merészkedő kis R5-ösöket, 205-ösöket... A Kacsákat és Renault  4-eket pedig reggelire fogyasztja.

Az úticél a Riviéra... A jelenelegi állomás Párizs... Most minden autó egyenlő, mindegyik sebessége 0. Mindenki áll a dugóban. A 405 Mi16 titokzatos sofőrje, a bőrfotelekben pöffeszkedve Croissan-t fal, miközben a szellőzőkből áramlik a hűs elektro-szellő.

1989 és 1995 között készült a Majorette Peugeot 405 Mi16. Az alváza fém, az ajtajai nyithatók. A kék kivitel 1992-1993 között készülhetett. Az utastér kidolgozását némiképpen elnagyolták, de sikerült jól "kicsínyíteniük" a franciák középkategóriás sikermodelljét.