Kata büszkén parkolt le munkahelye, a kisváros egyetlen bankja előtt, tűzpiros, 1975-ös évjáratú Golfjával. Ez még a kilencvenes évek legelején volt, amikor egy mutatós egyes Golf státusszimbólumnak számított.
Kata büszkén parkolt le munkahelye, a kisváros egyetlen bankja előtt, tűzpiros, 1975-ös évjáratú Golfjával. Ez még a kilencvenes évek legelején volt, amikor egy mutatós egyes Golf státusszimbólumnak számított.
A Golf III 1991-ben mutatkozott be a nagyérdemű előtt, 1992-ben elnyerte az európai Év Autója díjat és továbbra is a kategória mérce maradt. Európában a legnagyobb számban eladott új autó, Magyarországon pedig a legjobban lopott autó volt.
Egyik kedvenc kisautóm a Majorette Golf IV. Nagytestvére napjainkban is gyakori látvány az utakon. Először 1997-ben jelent meg, akkor jelentős újításokkal. A Majorette verzió 2000 körül került a boltok polcaira.
A hetvenes évek végére a VW csoport nagyon ki akarta seperni a farmotoros autókat a gyárakból és áttérni modernebb vizekre. Egyik első próbálkozása volt a K70, melyet eredetileg a VW által 1969-ben bekebelezett NSU fejlesztett ki. A Majorette bravúrosan el is készítette kicsinyített mását. Günther és neje Inge, a két NSZK polgár épp egy ilyennel vágott neki az autópályának.
A Majorette kínálat alappillére volt a Bogár. A hetvenes évek elejétől, a kétezres évek közepéig gyártották. Nagyon sokféle színkombinációban készült. Ha nem is a filmsztár Herbie-t formázza meg, különleges metálkék árnyalata ma is szemet gyönyörködtető.