VW

A hetvenes évek végére a VW csoport nagyon ki akarta seperni a farmotoros autókat a gyárakból és áttérni modernebb vizekre. Egyik első próbálkozása volt a K70, melyet eredetileg a VW által 1969-ben bekebelezett NSU fejlesztett ki. A Majorette bravúrosan el is készítette kicsinyített mását. Günther és neje Inge, a két NSZK polgár épp egy ilyennel vágott neki az autópályának.

 

VW

A K70 az NSU Ro80 fő alkatrészeit kapta. Azonban nem Wankel-rendszerű, hanem az NSU 1200-tól átvett Otto-motor került az orrába. A VW hatvanas évek végi nagybevásárlása volt az NSU. A K70 már az új idők szele, habár nem a legjobban sikerült és legmegbízhatóbb modell lett. A Golfig kellett várni a sikerre, és hogy a németek végre száműzhessék Mexikóba a léghűtéses-farmotoros autók gyártását. A K70 1971 és 1975 között készült.

VW

VW

A Majorette zseniálisan készítette el a K70 kicsinyítését. Minden egyes apró részletet gondosan kidolgozott, készült szögletes és két kerek lámpával is, mint a nagyok. Először az 1971-es Majorette katalógusban jelent meg és az 1976-osban már nem szerepelt. A metálszín elképesztően jól áll neki. Az utastér, a kormány részletesen kidolgozott, rendszám is került az autóra. Az ajtók nyithatók.

VW


Günther engedelmeskedett Ingének, nyomott egy kövér gázt, kivágta az irányjelzőt és a K70 szépen komótosan felkaptatott az autópályára. A hátsó ülésen oldalra csúszott a piknikkosár.
 

VW