Sofia hűséges társával egy sárga Twingoval állásinterjúra igyekezett Rómába... Egy újságírói pozícióra jelentkezett az Il Messaggero-hoz, álmai állása, az autópályán azonban kegyetlen dugó alakult ki...

 

Sofia minden lelkierejét összeszedte és nyomta a Twingonak a gázt, amennyire tudta, minden kis résen átférkőzött, ha kellett, padkára hajtott, ha kellett autószállító kamionok hátára ugratott fel.

A Twingo minden ügyességét és saját vezetői tehetségét is kihasználta. A Twingo meglepően ügyesen mozgott. Tulajdonképpen ő maga sem tudta hogy jutott be Rómába.

A városban is meg kellett küzdenie mindenféle rakodómunkásokkal, útépítésekkel, de a Twingo minden helyzetből ki tudott menekülni. Igazi városi kisautó.

Sofia végül odaért, szabályosan le tudott parkolni és megkapta az állást. Később, a tudósítások  során is jó hasznát vette a Twingo ügyességének.

Az emlegetett kisautót 1992-ben mutatta be a Renault, a '90-es évek forradalmi gombócformájú szuperminije. Vagány, mókás, mindenkinek jól áll és remekül variálható. Nemzetek kedvenc kisautója lett és modellfrissítésekkel egészen 2007-ig készült.

A Majorette kínálatába 1995-ben került és nagytestvérével párhuzamosan egészen 2007-ig készült. A Majorette palettában is a Twingo II. váltotta. Számos színváltozatban készült, a posztban szereplő motívumokkal díszített kivitelek különösen vidámak. Mivel a Twingo készült elhúzható vászontetővel, a Majorette is készített nyitott tetős változatot.