Nem volt problémamentes. A Renault kártya hol nyitotta az autót, hol nem. Néha elment a fékrásegítés, máskor mind a négy elektromos ablak leengedte magát a garázsban, mikor senki sem volt az autó közelében. Utolsó útján azonban hősiesen helyt állt!

 

A Dobó család újként vette a Scenic II-t 2005-ben. Tágas, kényelmes, praktikus, modern formájú, biztonságos egyterűre fizettek be. A Euro NCAP is öt csillaggal jutalmazta anno. Az első pár hónapban örömmel használták. Lementek vele a Balatonra, Horvátországba is eljutottak. Később apa és a Scenic a Renault márkaszervíz gyakori vendégei lettek.

A garancia lejárta után mégjobban megszaporodtak a hibajelenségek. Motorikusan szerencsére nem jelentkezett gond, de útközben kellemetlen volt, mikor elment a fékrásegítés. Nem működött a központi zár és az elektromos ablakok is megmakacsolták magukat.

Apa és anya már nézegette az utódot, mikor apát az országúton egy szabálytalanul előző a kormány elrántására kényszerítette, így a Scenic bukfencezett egy hatalmasat a szántóföldön. Csodák-csodájára a kasztni egyben marad és apa ki tudta nyitni az ajtót, miután földet ért... A Scenic totálkáros lett... Végül a család egy III-as Scenic megvásárlása mellett döntött...

A Majorette 2002-ben vette fel a Scenic II-t a programjába. Sokféle színváltozatban egészen 2011-ig készült. A bemutatott kék, 2007-ben jelent meg a katalógusokban. Utódja a Majorette-nél is a Scenic III lett.