A Citroen 1982-ben Visa-alapokon álmodta meg B csoportos rallyautóját. Utcai verziója a Visa Chrono 1000 darabos szériában készült és ez volt minden idők legextrémebb Citroen Visája.

 

Az 1,4-es duplakarbis motor 80 lóerős teljesítményt adott le, ami a 900 kilos kis kasztnit repítette. Speciális fényezést kapott, fehér alapon piros és kék csíkokkal, akár a francia zászlón. Egyedi műszerfal és sportülések is jártak a Chrono-hoz.


A Majorette verzió a nyolcvanas évek közepén kerülhetett a kínálatba a „nyolcpöttyös” felniken gurul, természetesen az alja fém. Igazi hatchback-hez méltóan a csomagtérajtó nyitható és teljesen meg is van pakolva bőrönddel és utazáshoz szükséges dolgokkal. A Vaterán 500 Ft-ért sikerült hozzájutni az autóhoz.