Carrie nagyi óvatos duhaj. Imád vezetni, de 70 már elmúlt. Igyekszik kondiban tartani magát, sokat tornázik, és mindig rendben tartja 1981-es évjáratú Oldsmobile Omegáját is.

 

Még George papával választották a metálkék szépséget a születésnapjára. Ezzel járt dolgozni, a szupermarketbe, később unokákat látogatni és mikor nyugdíjasok lettek a férjével jó kis kirándulásokat tettek a Big Sur-nél. Nem zavarta őket a folyamatos sebességkorlátozás szépen csorogtak az Olds-al. Nem volt a legmegbízhatóbb járgány, de nyűgjei ellenére nem hagyta őket sosem az út szélén.

Közben jöttek ki az újabb és újabb Chevrolet és Oldsmobile modellek, sőt az utóbbi márka 2001-ben meg is szűnt. Carrie nagyi viszont kitartott a kék szépség mellett. Saját kezűleg mosta, szépítette, és rendszeresen vitte szervízbe is. Joe garázsában javíttatja a mai napig. Együtt élik a békés californiai nyugdíjasok életét.

Az Oldsmobile Omega a General Motors egyik nagy újítása volt, 1980-ban jelent meg ugyanis a GM X-body platform, ami elsőkerékhajtású, kompakt méretű autókhoz jelentett alapot. Ilyen volt az Omega mellett a Chevy Citation, a Pontiac Phoenix és a Buick Skylark is.

A platform létrejöttét az olajválság utolsó hullámai, a downsizing, és a fenyegető kompakt méretű európai (VW Golf, Jetta) és japán konkurrensek (Toyota Corolla, Honda Civic) gyorsították.

A platform sorozatos minőségi gondokkal küzdött, folyamatosan voltak a visszahívási akciók, perek. a GM ezért 1985-ben nyugdíjazta. Az utód N és L-bodyk a J-bodyból származnak, ami európában az Opel Ascona / Vauxhall Cavalier, dél-amerikában pedig Chevrolet Monza alapú autók alapját adta.

A Majorette Oldsmobile Omegája, 1981-ben lett a kínálat része és 1986-ig maradt gyártásban. Kétféle kerékvariációval, fehér, ezüst, sárga és versenycsíkos megmintázással.